Emelie

Love the life you live - live the life you love

give me food

Kategori:

jag är i mitt hungrigaste jag nu. magen bara skriker efter mat. å det är alltid vid de tillfällen maten ska ta som längst tid.

anyway, i fredags va det ju crystal party på agendan. vi började hos malin. det va CHILLISH! vi drack å vi klippte både min å annas lugg, vi tog alltså upp våran lilla tradition igen. vi gjorde nämligen jämt det före fest förr i tiden. sen fixade vi å donade med hår å allt möjligt. sen sjöng vi lite. åh det va så mysigt så :) två av tre favoritflickor. kan dte bli mycket bättre? jo om erica hade vart med såklart så det hade vart tre men jaja. tillslut drog malin fram jägern sen flippade allt. jägermörkret som man också kan kalla det för. va inte så kul på marite vad jag vet. kanske på grund av jägermörkret och en liten pinsam insident som jag absolut inte tänker nämna för allmänheten då jag redan skäms tillräckligt. huvva. men men det är sånt man ska skita i å bara move on :)

sen i lördags skulle jag jobba men jag va så trött så jag kände att det inte va nån idé att försöka. sitta framför en data å försöka tänka hela dagen kändes alltså inte som ett alternativ. det gjorde jag nog rätt i eftersom jag halvsov hela dagen å sen somnade vid senast 10 i lördags kväll.

jobbade i söndags iaf. va rätt chill eftersom det va rätt lugnt. va in å bokade fyra pass för veckan idag. jag å anna har nämligen börjat våran arbetarmånad så vi får sjukt mkt cash till ikea-trippen vi tänkte ta i oktober :) åh jag längtar så. det ska bli fett mysigt. men det gäller att jobba å ligga i tills dess :) men det gör ju absolut ingenting å jobba på helgerna så man inte festar så mkt :P jag å anna tänkte ändå ta en rejäl vit period nu. inget festande på ett bra tag. åsså kommer malin å förstör allt idag med att säga att hon planerar en kräftskiva snart. men vafasen man får väl köra det lite lugnt :)

hade första rättskunskapslektionen idag. det va så sjukt kul. åhh va skönt det känns att ha nåt som vekrligen tar mig upp på måndagmornarna. :) efter det drog jag å anna på news å käkade å så :) va mysigt. malin joinade efter ett tag. sen drog vi en tripp på stan å sen in på jobbet å bokade lite pass.

nu ligger jag i sängen å slökollar på tv. det är nigella å eftersom jag är så hungrig kan jag såklart inte låta bli att kolla. ser så gott ut alltihopa. efter middagen ska jag klippa lillebror å sen ska jag virka å njuta av min kexchoklad.

Nu är maten äntligen klar! peace suckers

Kommentarer


Kommentera inlägget här: