Emelie

Love the life you live - live the life you love

förlåt.

Kategori:

du vet att det inte var för att göra dig illa på något sätt. du vet att du är en av mina bästa vänner. du vet att jag aldrig skulle göra dig illa med mening. jag gör mina misstag. jag är en idiot, men jag trodde att det var därför du tyckte om mig. eftersom jag kan stå för mina misstag och säga förlåt. du vet att jag älskar dig. du är den snällaste personen på hela jorden. du har ställt upp för mig på alla sätt en person kan ställa upp för en annan. jag gör mitt bästa och det vet du. jag har misslyckats några gånger men det är bara mänskligt. jag är ett svin men jag försöker. det är inte alltid lätt att vara jag och det vet du om någon eftersom du är den enda som jag känner som verkligen lyssnar, förstår och kommer med bra råd. jag vill bara att allt ska vara bra igen. jag vet inte hur jag ska få dig att förlåta mig men jag gör vad som helst. du av alla får bara inte vara sur på mig. jag dör hellre än att förlora dig. för du är bland det bästa jag har. tb du finns långt inne i mitt hjärta och jag älskar dig som en vän. snälla förlåt.

it's a small crime and i've got no excuse.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: