Emelie

Love the life you live - live the life you love

dunderklumpen

Kategori:

nu har min lediga vecka börjat :) det är såå skönt å kunna sova länge :) i lööööve it. anyway, idag har jag sovit hittills. tänkte ta å duscha å så snart sen sk ajag virka lite så jag hinner klart med kiltens mössa innan helgen. sen bilr det jobb från 15.20-00. rätt drygt pass eftersom jag måste cykla i kylan men jaja. skulle in på körskolan till ett å snacka med louise men jag pallade inte. tar det imorrn innan jobbet istället. kändes drygt å strosa omkring på stan i typ två timmar så. hoppas jag får boka uppkörningen imorrn iaf ! :) men det ska nog gå för sig :)

vill iaf ha körkort nu. så slipper jag cykla hem klockan 12 mitt i natten.

nu ska jag hoppa in i duschen. peace suckers

Kommentarer


Kommentera inlägget här: