Emelie

Love the life you live - live the life you love

buzz

Kategori:

idag försov jag mig. fick för mig igår när jag ställde klockan att jag började 10. sen imorse när den ringde vaknade jag i panik å kom på att fasen jag började ju 8. men men. då orkade jag ändå inte skynda eftersom jag ändå skulle missa tre fjärdedelar av lektionen så jag tog mig till andra lektionen istället. då fick jag veta att anna va sjuk. å vi hade tre lektioner med henne idag å en med sören. så han gick igenom våran nya uppgift som vi ska hålla på med individuellt så vi va där i 20 minuter sen va det hemgång. kändes onödigt så här i efterhand men jaja. nu vet jag ju iaf vad vi ska gör å så :)

ikväll tänkte jag anna å 3s spela buzz. ska bli sweet.

imorrn bitti ska jag å anna simma tänkte vi, början på ett nytt liv kan man oxo kalla det för. så vi ska köpa klippkort å shit å börja simma regelbundet :) ska bli cleant :)

har haft ont i huvudet nu i några timmar å jag börjar bli less. har typ jämt ont i huvudet nuförtiden. å om jag inte har ont i huvudet har jag värsta hostattackerna. huvva. måste typ uppsöka hjälp snart för alla mina skavanker.

näe nu ska jag fixa mig inför aftonen. med tanke på att jag har haft värsta mjukisdagen kan det behövas. om mina kvinnor inte vill att jag ska dyka upp i skidstrumpor uppdragna över leggins å en fet tshirt å en knut på huvudet så kan det behövas.

peace suckers

Kommentarer


Kommentera inlägget här: