Emelie

Love the life you live - live the life you love

babel

Kategori:

idag har jag varit på skolan. hade rättskunskap först där hon stog å snackade i princip hela lektionen. men men. det finns väl lite lärdom i det oxo. sen käkade jag å anna lite snuskmat. hon tyckte det va gott men när fy. skolans mat är ingen höjdare. sen hade jag etik och livsfrågor. vi kollade på babel. flippad film å jag satt mest å gapade hela tiden å bara va allmänt chockad hur brad pitt kunde va med i nåt sånt. men jaja den va väl okej. dock så va det bara en massa sjuka saker i filmen som bara va sjukt. men men. hellre det än å sitta å typ diskutera i tre timmar.

sen drog jag förbi körskolan. va så nöjd att jag äntligen vågade gå dit för att konfrontera louise. åsså är hon inte där. hopplöst. men jag ska dra in imorrn så får vi se om jag får boka uppkörningen. men enligt ingegerd ska det nog inte va några problem eftersom jag har gjort alla moment.

nu är jag iaf ledig från skolan resten av veckan. chilliiish! jobbar imorrn å på onsdag men sen ska jag nog va ledig resten. blir åre i helgen iaf :) ska bli mysigt. jag, bananna, kiltish å ruub hittills. sen kanske ubbe skulle med oxo men det lär väl visa sig. jag å anna åker nog upp tidigare än grabbarna verkar det som. ruub kommer nog upp rätt sent så vi får se. men vi åker iaf upp på fredag kväll :)

ikväll kanske det blir häng med torbjörn, typ news eller film eller så. kanske med lite annat folk oxo. lär väl visa sig hur det blir när han kommer hem. nu ska jag käka. peace suckers


(jag hade inte klippt klart luggen)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: