Emelie

Love the life you live - live the life you love

SNÖ!

Kategori:

äntligen är den här. första snön kom inatt och det känns underbart! speciellt eftersom jag och anna diskuterade att snön kommer snart senast igår. och det gjorde den också :) igår jobbade jag mellan 7.20-14.30. segt pass men det funkade. halva dagen kvar efter så det kändes bra :) sen igår kväll tyckte jag och anna att det kanske va rimligt att hitta på nåt, så vi drog som vanligt en liten news-kväll. det va mys och gos :) speciellt eftersom vi fick väldigt goda nyheter också :) allt jag har att säga är att fredag kväll kommer bli awesome! idag har jag en dubbel körlektion och det känns inge kul alls. jag gruvar mig som en tok. hatar verkligen min körskolelärare. så mycket att idag ska moffa följa med så jag kanske får mod att tvinga louise till att boka min uppkörning. för så här kan det uppenbarligen inte fortsätta. så jag hoppas verkligen att jag får boka den idag. annars stämmer jag typ z och kör upp privat. men vi får se hur det går. men eftersom det alltid går jättebra men jag inte får boka den ändå så spelar det enligt louise inte någon roll hur man kör eftersom isf skulle jag ha fått boka uppkörningen för länge sen. men men. eftersom snön har kommit idag så känns det som att allt kan hända :) nu ska jag iaf göra mig i ordning för dagens äventyr. peace suckers

Kommentarer


Kommentera inlägget här: