Emelie

Love the life you live - live the life you love

patrik 1,5

Kategori:

ikväll ska jag anna å 3s på patrik 1,5. äntligen! som jag har längtat, ända sen jag såg reklamen i somras :) det kommer iaf å bli awesome!

igår jobbade jag, sen blev det eastern med mina brudar. sjuk störig gubbe som stog före mig i kön. han vägde minst 150 å va full å bläää. å där stog lilla jag å va jättehungrig i hopp om att få lite mat. tyckte fan att jag kunde gå före medans han stog å funderade vad han skulle ha på sitt berg med mat som förmodligen var hans tredje berg. näe usch, jag blev irriterad, för han stog hela tiden och klagade på att han hade stått är så länge men sen när han skulle ta mat så tog det ännu mer stopp för alla oss bakom så ja. han va jobbig. sånt man stör sig på av nån anledning. fördmodligen var det eftersom jag va så sjukt hungrig och inte hade så mkt annat å göra i den eviga kön.

övrigt i veckan har det inte hänt mycket, jobb och skola. sen va jag anna å tittan på oscars i torsdags också. hemska tanke att gå ut på en torsdag men det gjorde vi iaf. anna drog hem rätt tidigt men jag å rittan stannade kvar hela natten. sen knäckte jag min g3 oskuld och drog dit med ett gäng en stund å sen blev det sova. träffade typ världens skönaste kille då också. å hans utseende var det inte alls fel på. jag blev typ kär på fem minuter. han va kanadensare. bara det liksom :) sen va han snyggare än allt jag har sett typ. sen åkte han bräde. han hade också stilen för det :) sen va han sjuukt trevlig. fast sen kom nån brud fram till mig å sa att han  hade tjej. (för jag var tydligen ett hot till hans brud som skickade hennes kompis att säga det) trots det så tyckte jag att han va en skön kille och det störde mig inte att han hade tjej. så jag frågade vart dom skulle på efterfest å drog hans tjej iväg stackars matt. synd måste jag säga för han va helt fuckin underbar!

i fredags blev det lugnt. efter jobbet drog jag hem och somnade på en gång. det va så skönt. eftersom jag somnade vid typ halv 10 så var det inte heller nåt problem att ta sig upp igår :) det kändes bra.

efter eastern igår så va vi förövrigt hos robert och drack öl. vilken kväll. jag va som mest lite små lullig men det va kul ändå. perry va också där :) det va minst två pers som grät iaf. det va minst två personer som sov på soffan ett tag, osv. tack gode gud att inte jag tog av den där tequilan iaf. :) näe men det va en kul kväll :)

nu ligger jag i sängen å kollar å master and commander. tänkte gå ner å ta mig lite lasagne som papi gjorde igår :)
sen vid middag ska jag till mamma och fira att fammi fyller 79. stora damen. sen bio som sagt. ljuva söndag! peace suckers

Kommentarer

  • Dario säger:

    Hoppas du hittade den försvunna snusdosan! :)

    2008-10-19 | 21:16:54
  • emelie säger:

    klart jag gjorde!

    2008-10-22 | 17:38:44
    Bloggadress: http://brandenish.blogg.se/
  • D säger:

    Fan då, bättre gömställe nästa gång...

    2008-10-23 | 04:51:54

Kommentera inlägget här: