Emelie

Love the life you live - live the life you love

never

Kategori:

min förkylning kommer aldrig att försvinna. det är bara så. va typ mer en än månad sen det började. mådde sämst i två veckor sen började det ge sig. men hostan va kvar. riktigt jobbig hosta. ingen medicin hjälpte. sen i veckan så började jag känna mig down igen. sjuuukt jobbigt. igår va det inge kul alls. hosta som en galning å snuvig. usch. jag hatar att va förkyld.

anyway, i fredags va jag å malin ut på äventyr. vi käkade en underbar sallad som jag fixade till. sen drack vi å lyssnade på musik. sen skulle vi ut till marieby på min klassfest men då började pappas bil å ryka när vi va i stan så vi blev kvar. vi drog till news å tog en öl som jag blev bjuden på :) underbart att ha jobbat där må jag säga, så mkt förmåner. sen drog vi till denise å drack å chillade lite till. sen blev det olearys. missade maskinen dock men jag hade det trevligt på annat håll ändå :) sen vid fyra drog jag ut till digernäs eller vad det nu hette. mys pys. :)

skulle jobba igår men jag orkade verkligen inte. har typ aldrig vart så trött i hela mitt liv. så jag sjukanmälde mig sen somnade jag vid 12 när jag kom hem. sov till å från hela dagen. sen somnade jag vid 9 igår kväll. va så sjukt skönt. sov till 10 idag. 13 timmars sömn är aldrig fel :)

ska försöka plugga lite idag men vi får se hur det går. har typ ingen energi till sånt. det är ju så tråkigt. men jag måste väl efter jag har chillat lite :)

har typ bestämt vad jag ska tatuera nu :) men det får bli en hemlighet :) näe nu ska jag göra frukost. peace suckers

Kommentarer


Kommentera inlägget här: