Emelie

Love the life you live - live the life you love

king kong

Kategori:

igår va jag på skolan. gick bra. rättskunskap va chill as usual å sen hade vi etik- och livsfrågor. va rätt chill lektion, satt i biblioteket å svarade på nå frågor. skönt att jag gjorde klar dom. sen drog jag å anna en sväng på stan å news, det va fett chill :)

på kvällen drog jag en sväng till malin. det va jättemys. vi kikade king kong å käkade godis med mera :)

idag är jag allmänt less. har så mkt skola å göra, så jag stannade hemma för att hinna ikapp med allt. tror jag ska va ledig från jobbet i veckan så jag hinner ta igen allt.

klassfest på fredag. kommer nog bli fett. dock är det på annersia, men det kanske blir sista bussen in till stan å krogen. lär ju visa sig. tror att malin ska med oxo. aja kul blir det säkert.

i lördags va jag hos anton å danne på fest. det va galet kul. speciellt å träffa tb :)

näe nu ska jag börja med mitt eviga pluggande. ska sitta nonstop tills jag går å lägger mig så jag hinner med allt. peace suckers

Kommentarer

  • matilda säger:

    haha, okej!!! tur att alla trafikskolor e så. Du har rätt, man ska inte lyssna på dom! Jag tog körkort idag, för jajemen jag kan köra, vare sej dom tror de eller int ;)

    2008-10-08 | 14:40:09

Kommentera inlägget här: