Emelie

Love the life you live - live the life you love

he's the hero that makes my day

Kategori:

jag är glad :) lite för tidigt att säga nåt än men om det blir som jag vill så kan jag säga det i framtiden :) glad är jag över det hela iaf :)

idag kom sex and the city the movie ut och självklart har jag inkasserat :) kikar på den nu å det är underbart! jag älskar sex and the city. det är lätt på topp 10 över saker jag älskar mest :) åh vad jag önskar att jag va sarah jessica parker.

imorrn har vi redovisning och god knows hur det kommer gå. lär väl visa sig. sen tar jag ledigt på fredag för min å annas trip till sundsvall! kommer bli awesome :) sen på lördag är det högskoleprovet. känns drygt men lika bra att göra det. sen på kvällen vet jag inte om jag ska festa lite lätt. lite folk som fyller år så. tror det blir middag hos mandy sen kanske jag drar vidare till shake å co men vi får se.

imorrn ska jag jobba. that's all, peace suckers

Kommentarer


Kommentera inlägget här: