Emelie

Love the life you live - live the life you love

finally

Kategori:

äntligen klar med historian. ska bara scanna in lite bilder sen. så sjuuuukt skönt. som en börda som bara har släppts från mitt bröst :) gjort klart rättskunskapen oxo. så nu ska jag bara plugga lite svenska inför provet imorrn sen kan jag slappna av lite :) iaf den här veckan.

ska till mamma å käka middag idag. ska ju ändå scanna in bilderna så två flugor i en smäll.

fortfarande förkyld å det är segt. men det blir nog bra så småningom. borde dra på hälsocentralen snart men jag glömmer bara bort å ringa å boka tid. men det får vänta ett tag till.

imorrn ska jag hänga med malin. det ska bli mys. ska lära henne å virka. det lär bli kung iaf :) hon är ju så skön så :)
sen på torsdag blire eastern med mina underbara damer. 3s å bananna. kommer bli awesome. va alldeles för länge sen vi va där å käka.

näe nu ska jag fortsätta va duktig å plugga lite svenska. peace suckers

Kommentarer


Kommentera inlägget här: