Emelie

Love the life you live - live the life you love

def fresh crew

Kategori:

sitter och lyssnar på roxanne shante i väntan på att anna ska bli klar. hur kan man äta frukost i en timme och en kvart? god knows.

vi ska iaf ner på stan när hon blir klar. om hon nån gång blir klar. men men. jag får njuta av roxanne istället.

anna har iaf skrämt upp mig riktigt rejält nu. hon har vart på hälsoundersökning på jobbet idag och det va tydligen nålar för hela slanten. och jag ska dessutom vaccinera mig vilket inte hon gjorde. jag kommer komma hem med hål överallt tror jag. men jag har bett anna följa med mig och hålla mig i handen. för jag klarar inte sprutor. piercingar och tatueringar är liksom en helt annan sak, eftersom man gör det frivilligt. sen blir det nåt snyggt från det också. men blodprov?! två stycken!? influensavaccin?! usch jag kommer dö. jag klarar knappt en spruta så jag undrar hur det ska gå med tre. jag kommer förmodligen skaka så mycket så hon bara kan ta en. liten mes som jag är så kommer jag inte klara det så bra.

gruvar mig för lektionen nu. det börjar närma sig. ska jag våga konfrontera monstret? för det är faktiskt vad hon är. ett monster som skriker på lilla mig när jag inte gör nåt fel. monstret som gör att jag sitter där med gråten i halsen i slutet av varje lektion. näe jag tror att det kommer sluta med tårar idag om jag inte får boka uppkörningen. usch. jag hatar verkligen z-trafikskola. mitt liv var så mycket gladare innan jag började där. men förhoppningsvis är det slut snart.

näe nu ska jag sluta klaga och försöka bli lite lugn och inte tänka på det där. får helt enkelt se hur det går. nu ska jag ringa banannish. peace suckers

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Jag vet, sprutor är läskiga. Jag höll på att svimma när hon tog i armen på mig. Men det går nog bra ska du se :)

    2008-10-30 | 08:02:41
    Bloggadress: http://malinburman.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: