Emelie

Love the life you live - live the life you love

bonde söker fru

Kategori:

yes it's back! å jag är som en solstråle bara därför. precis vad jag behövde efter dessa pissiga dagar. en liten escape från verkligheten.

anyway, har prov imorrn. känns inte alls bra. kommer gå såååå dåligt. men men. geografi b är väl ingen rolig kurs ändå så. sen efter skolan ska jag hetsa lite å skriva klart historian sista minuten. får hoppas att jag är på ordbajs humör eftersom det är exakt det jag kommer va tvungen att göra i typ två sidor. men men.

sen på fredag blire klassfest. ska bli kul. hoppas att malin hänger på oxo :) näe nu ska jag plugga lite å kika tv. peace suckers

Kommentarer

  • Anonym säger:

    jaa, visst är den underbar. Bättre serie finns inte. Ja, lätt, klart vi ska. Snart, hoppas jag? :) puss

    2008-10-09 | 16:25:45
    Bloggadress: http://malinburman.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: