Emelie

Love the life you live - live the life you love

well, this just sucks.

Kategori:

jag är less. tur att det är my name is earl som kan göra mig lite gladare och förhoppningsvis trött så jag kan sova gott inatt trots allt.

igår va vi tvungen att besöka jehovas vittnen igen å ja, det är bara läskigt. anyway, jag va gangstaah å drog efter en timme. blev rädd när ottar sa att det skulle va två timmar och såg min chans att springa för livet. hade tydligen inte missat nåt heller för den delen.

imorse vare iaf rättskunskap, va rätt segt eftersom vi fick se nån film från konsumentverket om saker som man redan visste. vi såg säkert den där filmen i nian också för den delen. sen hade vi iaf etik å det gick väl bra. vi skulle börja på ett grupparbete. iofs så va våran grupp inte på nåt humör för sånt. så efter ett tag så drog jag å lillebror på stan en sväng. hittade inget kul.

längtar till helgen iaf. klassfest på fredag å housewives på lördag. kommer blir grymt på lördag iaf. :)

näe nu ska jag borsta tänderna. peace suckers

Kommentarer


Kommentera inlägget här: