Emelie

Love the life you live - live the life you love

my weekend

Kategori:

i fredags bestämde jag å anna oss för att spendera våra pengar på alkohol på news. det va jättemysigt. speciellt när hon nämde "en gång när jag låg och sov, åsså vaknade jag för att det luktade konstigt, så jag gick in i köket och där låg en död hjort" jag har nog aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv. jag skrattade konstant i en halvtimme, minst. jag kunde inte andas, prata eller något annat, förutom att skratta. det va verkligen välbehövligt. speciellt efter en jobbig vecka så började allt lysa upp lite :)

anyway, sen när vi hade suttit på news några timmar så drog vi en snabbis på stan sen skulle vi prova studentmössor på öppet hus-tiden. dom små mupparna va såklart inte där. jag å anna blev förbannade as hell, drog hem till henne å käkade kycklingsås med pasta :) sen började vi våran underbara afton med alkohol. först lite öl å vin hemma hos henne, sen en massa drinkar och en öl som jag vann i ett vad på news. må säga att hela vadgrejen va rätt kul. stog i baren å skulle beställa, jag stog först i kön, och killen som jag inte vet vad han heter jobbade. han som stog efter mig i kön sa direkt "jag slår vad om att jag kommer att få säga min beställning före" jag svarade direkt "ja visst, 20 spänn, men bara så du vet har jag jobbat här å känner han som står i baren". två sekunder senare kommer han och frågar vad jag vill ha. sen sa den där killen "jag har inte 20 spänn men jag kommer med en öl till ditt bord snart. några minuter senare kommer nån kompis till han med en öl å säger att han ska hälsa från joel. tyckte dte va sjukt kul iaf.

sen gjorde vi misstaget att dra in på olearys där det tydligen va  nån rock-kväll. va där i en halvtimme sen drog vi tillbaka till news.

i lördags sov jag sött och jobbade några timmar på kvällen. i söndags chillade jag mest bara. idag har jag kollat satc och ska snart börja plugga. prov imorrn eftersom jag är ledig på onsdag pga tatueringen. längtar iaf :) börjar närma sig.

näe nu plugg. peace suckers



take me back

Kommentarer


Kommentera inlägget här: