Emelie

Love the life you live - live the life you love

kom säger dom

Kategori:

ligger här i sängen å lyssnar på fet elektro och småkikar på bonde söker fru. har precis skrivit klart ekonomiarbetet och jag är nu stolt.

make my day på marite i fredags va helt otroligt. går inte att beskrivas med ord. man måste ha varit där för att förstå vilken kväll det va! helt sjuukt. synd att det va så mkt knuffande när vi kollade på make my day, så vi va tvungen att gå upp. men bitter är jag inte för det eftersom musiken där uppe va helt galen. aldrig vart så bra musik på krogen. det va bara insane helt enkelt. det va omöjligt att sitta still för bara två minuter.

igår hade jag å anna syjunta. det va sjukt mysigt. det enda som saknades va musik å lite pepparkakor. vi drack iaf julmust. mumma.

på fredag blire förmodligen kalas. anna va sjukt pepp så det lär väl bli så. kommer nog aldrig få en vit helg. det lär iaf dröja ett bra tag eftersom det är klassfest nästa fredag och housewifes nästa lördag. så ja ingen vila här inte. sånt kan man pyssla med när man blir äldre eller alternativt i graven. men det blir nog iaf rätt lugnt för min del på fredag oavsett. bara nån öl eller så.

kan också meddela att jag hade en nära döden upplevelse i både måndags och tisdags. först i måndags när jag skulle åka hem efter jobbet (23.15 bussen) så körde busschaffören så fort så han fick sladd hur många gånger som helst. dom flesta gångerna vare i rondeller eller nära en annan stolpe av något slag. sjukt läskigt vare iaf och jag hatar att åka den bussen eftersom dom tror att ju fortare dom kör ju fortare kommer dom hem. sen i tisdags skulle jag ta tag i mitt toviga hår. hade i princip dreads. tog typ en kvart i duschen innan jag va klar. ont gjorde det och jag trodde att jag skulle dö för andra gången den här veckan. men jag lever fortfarande iaf.

näe nu ska jag kika bonde söker fru för det är mysigt! :) peace mathafuckhaaz

Kommentarer


Kommentera inlägget här: