Emelie

Love the life you live - live the life you love

jiddra inte med hamburgaren

Kategori:

som jag så länge har önskat så vann obama. sjukt bra!

bestämde mig iaf för att boka uppkörningen idag. ska göra det morrn. fuck z-trafikskola. jag kör solo istället. tänk om jag bara hade kommit på att louise pressade mig på pengar för typ 10 lektioner sen istället så hade jag haft mitt körkort för länge sen. kan iaf säga att z-trafikskola kan kiss my ass.

idag har jag vart på skolan. det va allmänt onödigt egentligen. vi gjorde typ inget på hela dagen förutom å skriva en recension på engelskan. innan det hade vi tre timmars hål så ja rätt onödig dag.

ikväll ska jag komma ikapp mina beställningar på mössor. ligger några efter känner jag. men det fixar jag :)

funderar på om jag ska jobba i helgen. måste ju få lite att leva på i december/januari också. men det tar jag ikapp.

om exakt en vecka blire tattoo #2 :) längtar som en tok. det ska bli chill att få lite mer bläck på kroppen.

aja peace suckers

Kommentarer


Kommentera inlägget här: