Emelie

Love the life you live - live the life you love

it's coming back

Kategori:

jag är glad idag. förstår inte hur det är möjligt eftersom jag har vart uppe sen 05.22 imorse. vaknade till då och gick upp och drack vatten. sen av någon anledning kände jag mig hyfsat pigg. hade lätt kunna somna om men jag kände att det va lika bra att stanna uppe när jag ändå var vaken så jag inte försov mig igen. och ja, det gjorde jag. det va rätt mysigt och skönt att kunna ta det lugnt. det sjuka är att jag inte har varit särskilt trött på hela dagen. trots att jag bara sov typ 5½ timme.

aja, ikväll ska jag, ottar och josefine på ett jehovas vittnen möte. det kan bli intressant. och skumt. och läskigt. men jaja, vad gör man inte för skolan?!

imorrn blire eastern och news med bananna :) ska bli mys å gos :)

kan också avslöja att uppkörningen närmar sig med stormsteg. tänker inte säga när det är men ni får helt enkelt vänta och se :) näe nu har jag inget mer att skriva. peace suckers

Kommentarer


Kommentera inlägget här: