Emelie

Love the life you live - live the life you love

fuck everything

Kategori:

igår tog jag min spruta+ två blodprov. jag trodde seriöst att jag skulle dö. men jag gick därifrån levande, trots allt.

annars är jag allmänt less. kommer aldrig få körkort iaf. hoppas på att anna kan komma hit för lite skitsnack så jag mår bättre. men hon ska försöka skriva klart en grej å kanske efter det. hoppas hon blir klar.

idag har jag iaf läst, läst, läst och läst. läst typ 170 sidor och jag är inte en läsare så det är ganska mkt för min del. men nu är jag iaf klar. och till min stora förvåning är robinson crusoe en underbar bok :) annars hade det blivit riktigt kämpigt att läsa den. men men. imorrn ska jag skriva på en recension på den så jag hade inte så mkt till val att läsa klart den idag. men det va ändå bra att jag fick lite tidspress. är väldigt dålig på att läsa klart böcker. vet inte hur mnga böcker som jag "håller på" att läsa. typ läst halva boken men sen glömt bort det. jaja. ska nog börja läsa lite mer. det är riktigt chill :)

näe nu ska jag njuta av ugly betty :) peace suckers

Kommentarer

  • Anonym säger:

    jag ska aldrig att jag inte skulle det;) Jag hade ju lite kontakt med anna där under kvällen, men jag orkade inte åka ut till torvalla. Men vi får ta en helkväll framöver? Puss

    2008-11-05 | 15:00:02
    Bloggadress: http://malinburman.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: