Emelie

Love the life you live - live the life you love

and now what?

Kategori:

i fredags blev det eastern, malin, news och g3 med mina brudar. det va chill :) dock så spelade dom sääämst musik och jag å malin fick fnatt. men men.

sen igår va jag bara allmänt död hela dagen. hoppades på någon men den någon ville inte som jag hoppades. kändes trist som fan men det är inget jag kan göra nåt åt.

verkar som att jag anna å grabbarna ska åka lite bräda i gb idag. vi får se om annas mor kommer hem med hennes bräda i tid bara. men men. annars ska vi bara nörda oss med lite syjunta å pepparkakor. och ja vi är egentligen 85 år gammal men det är bara mysigt :)

hoppas på någon idag oxo, men vill denna någon göra så så fine. inget jag kan göra. men håll tummarna för mig och denna någon.

näe nu ska jag kliva upp, klä på mig och köra bil! peace suckers

Kommentarer


Kommentera inlägget här: