Emelie

Love the life you live - live the life you love

wednesday crew

Kategori:

idag har jag vart med anna på news, vi hade lite wednesday snack å från det kan vi börja säga att vårat lilla märke börjar luta åt det mer seriösa nu. vi ska först å främst trycka crew tees som det står wednesday ♥ charity åsså ska det så crew stort på ryggen. även hemsidans namn om vi hinner få igång den. satt å designade tees nu å fan va snyggt det kommer bli! :) önskar att jag kunde visa, åhh :) nöjd emelie.com :) sen ska vi även undersöka om vi kan designa tees å sälja dom oxo. alltså inte dom vi ska ha utan lite annat oxo :) vi ska oxo göra två lines, en för hjärt och lugn fonden å en för rädda barnen. det kommer bli så cleant. :) sen ska vi försöka ha ett stånd på yranveckan oxo. det som är synd är dock att jag å erica är på gotland tills onsdagen så det blir tufft. men vi får väl ta från onsdag till lördag då. fast det är ju bara dagtid så det gör inget :) åhh va kul det ska bli. jag är helt crazy nu. som jag sa till anna "det bara bubblar i mig" :)

igår va det ju korpenträning, det va sjukt kul :) allt bara är kul å så nu :) hihi :) jag är så glad så. idag ska jag bara rita, ska ta med mig mina teckningar till min bildlärare imorrn å förhoppningsvis få ett mvg då :) hoppas jag! men vi får se hur dte går. så jag har iaf lovat att rita av anna så ska hon få den sen, ska bara se om jag har nån bra bild på henne att rita av. hon brkar ju alltid va så oseriös, ungefär som jag. aja nu ska jag sätta igång så jag kanske hinner med två teckningar idag iaf :) peace suckers

image87

Kommentarer


Kommentera inlägget här: