Emelie

Love the life you live - live the life you love

shaun neff hjärta mlisan

Kategori:

ja jag älskar shaun neff å allt han gör. en underbar man enligt min åsikt. dock idag när jag har spenderat mina senaste timmar på cali, junken å boardstore var det klent med nya mössor från neff. bara för att det inte är säsong så borde det finnas ändå tycker jag :) men men. jag önskar iaf att jag va lika cool som shaun neff. men en dag så ska jag bli det. eftersom jag har mina visioner om hur fett coola kläder ska se ut :) hihi

började iaf dagen men körlektion halv 8. så sjuukt segt eftersom jag va tvungen å kliva upp 6. vi körde enkelriktat iaf. träffade danne där oxo. han berättade att man bara behövde 52 rätt för att klara uppskrivningen. här har jag gått å vart pissnervös å trott att man behövde 63 typ. så jag är nu mycket mindre nervös eftersom chansen att jag klarar det nu är så mycket större. om jag inte klarar det så är det ju nåt fel eftesom jag har varenda fråga inpräntat i huvudet i princip.

anyway, efter det drog jag på skolan å hade nationella i engelska b, hör å läsförståelse. å till min lycka så va det busenkelt. kanske är det för att man pratar engelska hela dagarna. what do i know? men bra som tusan gick det iaf. minst vg skulle jag tippa på.

sen va jag å kollade på dans i aulan. mina kepsar skulle ju uppträda :) näe men bananna, burre å p skulle ju dansa åsså är det ju rätt kul å kolla på dans så. dom va duktiga iaf.

sen var det samhälle å psykologi. drygt drygt drygt. speciellt eftersom bajsottar har dragit av min mössa miljoner gånger idag så blev jag fett less där på eftermiddagskvisten. men sen blev det news med mina damer. det va chillish :) satt där i några timmar å diskuterade allt mellan jor å himmel. det är så gott som bestämt att mlisan å bananna ska börja dansa street till hösten :) å jag är så nöjd för så som jag har saknat att dansa. svänga på mina lurviga ben :) ohh det bara kryper i mig nuförtiden. eftersom det har vart rätt mycket tittande på dans för min del. ångrar att jag inte tog det som estetiskt.

anyway. imorrn bilr det qi gong eller hur det nu stavas på må bra sen slutar jag. chillish. sen ska jag har körlektion å sen ska jag väl spendera någon timme eller två på körskolan å ta sista rycket efter uppskrivningen tänkte jag. sen ska jag prova om vi kan få till nån snygg balfrisyr å sminkning på anna imorrn kväll. hon ska på bal på onsdag så vi ska se om vi kan få till nåt iaf. sen kanske vi drar ut. får se. måste ju firas efter 12 iaf :) eftersom om två dagar fyller jag år :)eller ja om cirka 26 timmar.  jippii.

på lördag bilr det askalas iaf. först ska vi till robin :) så sjukt kul eftersom jag inte har träffat han på evigheter. sen ska jag å burre iaf in på oleary's eftersom hon har fixat så vi finns med på vip listan :) chillish.

många chillish idag men aja. nu ska jag borsta gaddarna mina. peace suckers

Kommentarer

  • Sofie säger:

    Svar: Haha, lite mesigt var det, men mesigt är mysigt. På lördag blir det mandomsprov, gör dig redo!

    2008-05-15 | 22:42:38
    Bloggadress: http://ostjakten.blogg.se

Kommentera inlägget här: