Emelie

Love the life you live - live the life you love

oh, lakritsbåtar. får man ta?

Kategori:

dagdrömmer fortfarande om de ljuvaste skorna jag nånsin sett. jag hoppas dom kan få sitta på mina fötter om 9 dagar. fyller ju år då :) jag vill så gärna ha dom. jag tror att den enda som kan förstå hur mycket jag vill ha dom är bananna. dels för att hon älskar skor hon oxo, å för att hon såg hur sjukt snygga dom va. jag lovar att ingen kommer älska dom skorna lika mycket som mig. dom va bara så snygga.

aja idag har jag haft nationella i matte b. det gick väl rätt bra. hoppas jag. man skulle tydligen hålla på i fyra timmar. jag satt i typ en och en halv timme. som tur va hade bananna precis oxo gått så vi satt å väntade på burre i två och en halvtimme. efter sisådär en timme hade vi pratat å flummat om allt, så ja vi började spekulera om livet. sjukt kul . det spårade ur lite å när libäck kom fattade han nog ingenting. sen iaf så drog vi å käka lunch. jag fick oxo en kanelbulle av bananna/burre efter maten :) satt fint att sitta där med en kanelbulle efter soppan å dessutom skratta åt dom stackare som fortfarande åt soppa å såg min ljuva kanelbulle. jag blev sjukt nöjd. sen drog jag med bananna burre å paula ner på tingan. dom skulle träna på deras dans å jag kollade på. dom dansade dock bara typ en gång å sen låg dom bara å slöade.

sen drog jag upp på skolan å fick höra att sören hade sagt att vi inte skulle ha nåt samhälle å börja en timme senare. så jag drog ner på stan med bananna å paula. sen när jag kom upp på skolan igen fick jag veta att vi hade haft lektion i en timme. lurendrejeri i klassen kallas det . men men. sören blev väl inte så sur eftersom dels så va jag inte den enda som hade missat det å att han hade sagt det till viktor.

aja sen drog jag hem. käkade. körde bil till å från coop å lite till. känns skönt att pappa äntligen har förstått att jag kan köra bil. jag fick tillochmed beröm. sjukt otippat. så jag är nöjd. speciellt eftersom jag har uppskrivningen om en och en halv vecka å därefter är det inte så långt till körkortet. beror ju iofs på om det finns uppkörningstider. åsså om jag klarar uppskrivningen såklart. men det ska nog gå bra tror jag :)

fick även reda på att jag är ledig imorrn :) så härligt. ska sätta mig på körskolan å plugga typ hela dagen. sen imorrn kväll är det snack om att semb kommer hem, så det blir häng hos anna med han 3s å anna, kanske libäck oxo. får se.

på lördag fyller burre år. vet inte om dte blir fest då eller inte. får se . nu ska jag kolla nån skön film tror jag. so long suckers

Kommentarer


Kommentera inlägget här: