Emelie

Love the life you live - live the life you love

my dreamshoes

Kategori:

hitade mina drömskor idag. dom var rosa, gröna, gula, blå, lila. ja allt mankan tänka sig. jag ringde direkt mamma å sa "mamma jag måste ha dom här skorna" jag önskar mig dom när jag fyller år om exakt 11 dagar nämligen :) det var verkligen mina drömskor. jag hoppas att mamma upfyller min underbara dröm om skor då jag faktiskt för första gången i mitt liv har hittat ett par skor som faktiskt känns jag. så snygga.

anyway, sen drog jag anna å mamma på donken. mamma bjöd oss på mat. najs najs. sen hade jag prov i nationalekonomi å det gick allt anat än bra. men men. det är som det är.

sen va vi på nån föreläsning om hare krishna. det va rätt flummigt fast jag höll mig för skratt ändå. sen bar det av hem å sen in i duchen å sen körde jag bil med pappa. belive it or not men jag fick faktikt köra i stan. jag trodde aldrig att dte skulle ske. verkar som att han förstått hur duktig jag fakiskt är på att köra bil inte för att skryta men :) sen åkte vi till anna. jag å anna skulle nämligen plugga. det har det inte blivit så mycket av, vi har ätitkakor druckit snabbkaffe å haft diskussioner om alla möjliga ting. även ritat en hel del flummiga gubbar. nu sitter jag i annas fåtölj å väntar på att vi ska bege oss mot odensala.

imorrn blir det skolan som vanligt sen ska väl jag å anna kanske faktiskt plugga matte :) vi får väl se hur det blir med det också :P

näe nu ska jag pysa. todiloo

Kommentarer


Kommentera inlägget här: