Emelie

Love the life you live - live the life you love

like a snowflake

Kategori:

nu hr jag tatuerat mig. det gjorde snuskigt ont men det var det värt. anna såg mitt lilla minspel iaf. synd att vi inte fick några kort på det. det hade kunnat kallas "emelie in big pain". bild på tatueringen kommer i veckan iaf.

hade sjukt kul i lördags. fick mina drömskor. :) en plattång cash å lite annat smått å gott. bland annat kläder :)

nu är jag hemma hos anna å vi förösker komma på hur hennes balfrisyr ska se ut. det går trögt men vi tror at vi har kommit på hur det ska se ut nu iaf. så jag funderar på om jag ska dra in på körskolan å plugga det sista innan uppskrivningen. skulle ju kännas skönt å bara träna lite. :)

får iaf hoppas att jag klarar den annars blir jag sjuuukt less. men men dte ska nog gå bra.

nu ska jag nog se om jag kan få göra lite kaffe å sen dra in på körskolan. peace suckers

Kommentarer


Kommentera inlägget här: