Emelie

Love the life you live - live the life you love

let me clear my throat

Kategori:

ligger här i sängen å just chillin' med en tre ankare under läppen as usual:) har rätt ont i halsen så det får bli vila lite nu eftersom det är korpenträning imorrn :) tjohoo! det är så roligt så. förutom att vi alla kommer va rätt bittra över bajsfagervallen=matcher. huvva. dåligt upplägg.com.

anyway, idag har jag vart på skolan å gjort matteprov, det va tydligen den enda lektion vi hade så jag blev sjuukt nöjd. drog hem gjorde lite armband i wednesday's ära å sen har jag kört lite bil, städat mitt room å bara chillat.

i lördags va det ju marite. det va cleant. dock så va det lite overcrowded, men det gjorde väl inte allt för mycket eftersom det betydde att det va mycket folk man kände där å det gör ju aldrig nåt. kul var det iaf. blir fest på fredag oxo har jag fått höra. ojoj att man orkar är allt jag har att fråga mig själv. men det blir bara en dag den här helgen, förhoppningsvis. tur att man har söndagar, då kan man bara ligga å sova hela dagen utan att det gör nåt. vilket jag har gjort dom senaste veckorna.

måste boka körlektioner imorrn. goosh vad det svider i plånboken, men aja. det är smällar man får ta. å det är ju faktiskt så lätt värt det. snart kommer jag kunna glida omkring bäst jag vill :) som igår va jag bitter för att ingen kunde köra mig på donken driven så det slutade med att jag tvingade bror med in till stan, inte alls lika chill som driven om man frågar mig. men men. snart så kommer jag kunna ta bilen å köra dit alldeles själv :) hoppas bara på att monica fortfarande jobbar så jag kan få fortsätta köra med henne, annars lär det blir drygt å jag måste visa vad jag kan typ två lektioner eller nåt sånt å det känns ju lite onödigt, speciellt slöseri med cash så vi får hoppas att hon är kvar å att jag absolut inte behlver vänta tre veckor för att få nästa körlektion. för enligt monica så är det tre veckors väntetid på lektioner nu. palla det. då kommer jag aldrig få mitt körkort känns det som. aja vi får se imorrn hur det går.

about the comment om att jag är cool eller nåt. tack för det :) det va väl allt jag hade att säga för idag. peace suckers

Kommentarer


Kommentera inlägget här: