Emelie

Love the life you live - live the life you love

ja, jag klarade uppskrivningen

Kategori:

då har jag summerat det i en mening. känns så sjukt skönt kan jag säga :) jag är så nöjd så. annars i veckan har det vart rätt lugnt. i måndags provsminkade jag anna å försökte få till nån frisyr. å igår va jag å anna på korpen möte. fast först på morgonen va jag ju på vägverket såklart. sen hade jag bara en halvtimmes franska så jag skippade det å drog hem till anna å hängde. sen som sagt korpen. vi är lite småbitter att vi ska spela matcher på fagervallen. världens sämsta plan. men men. vi ska klaga å fårga om inte vi oxo kan få spela på lövsta som grabbarna. vi får väl ordna färdmedel åt dom andra lagen om det nu är så himla svårt att ta sig dit.

aja sen idag va jag på en föreläsning sen drog jag å anna hem till henne å började fixa henne inför balen. goosh va lång tid det tog när man tänker tillbaka såhär. typ 3 timmar. sjukt. men men. hon är helt sjukt fin nu iaf. sen efter det drog jag hem käkade sen körde jag till balen å träffade mange å kollade på anna å alla andra :)

nu ska jag rita lite eftersom jag ska ta med det jag har gjort hemma under året till bilden imorrn. måste få ett mvg så. annars kommer jag bli less. aja nu ska jag sätta igång :) peace suckers

Kommentarer


Kommentera inlägget här: