Emelie

Love the life you live - live the life you love

I love your hair, can we go out tomorrow?

Kategori:

igår var det news som stog på agendan. det va sjukt kul. massa chill folk å så. å jag vet inte hur många öl jag fick av anna :) tack kära bananna :) sen fick jag ju en öl av nån dude oxo. :) alltid chill. sov inte mkt inatt så jag är helt galet trött. har haft så sjukt fullt med saker att göra idag så det blev bara typ en tmmes sömn i eftermiddags. nu är jag iaf hemma hos anna, kikar på white balance. har fixat lite med middag å snart ska jag väl tända grillen. sen kommer bananna hem om en timme eller så sen ska vi dra ut efter våran lesbiska romantiska middag för två, blir nån förfest hos nån dude sen marite. ska väl bli kul. fast jag är sjukt trött, men aja. jag lär väl piggna till så småningom.

om det inte hade vart för att jag har lovat att fixa käk skulle jag fasen ligga här i annas säng å sussa sött, men om jag somnar nu så kommer jag typ intevakna förrns anna kommer hem å väcker mig å då har jag ju inte maten på bordet när min kära man kommer hem. eller nåt :P lite småkul att jag hänger här helt själv å det är inget helt ovanligt. vi är allt bra skumma. som ett gift par typ.

nä nu ska jag tända grillen å chilla med white balance, bara för att det är snowboardkult :) peace suckers

Kommentarer

  • Anonym säger:

    men oj oj oj vad cool du är! tänk om jag bara kunde få vara bara lite som dig.. jag vill också kunna prata om mig själv sådär öppet liksom.. och alla fester, gud det låter ju awesome! hade bra emelie :) och var stolt över dig själv för att du är annorlunda.

    2008-05-25 | 13:05:02
  • emelie säger:

    thanks dude :) men det är bara tt va sig själv å skita i allt va andra tycker :) så kommer det fixa sig ska du se :) jag blir så nyfiken på vem det är som kan tycka att jag är cool?

    2008-05-26 | 19:53:49
    Bloggadress: http://brandenish.blogg.se

Kommentera inlägget här: