Emelie

Love the life you live - live the life you love

fågelholk

Kategori:

idag har jag vart i stugan. det var så sjukt skönt. det va väder som i mitten av juli. underbart. eftersom jag sov hos niklas inatt sov jag bara typ en timme sen så sov jag i solstolen i sådär en time. å nu har jag världens googlebränna. så sjukt fult. va jag tvungen att ha på min solglasögon för första gången i mitt liv typ? å just då är dte första gången solen tar på mig? ojoj. det är så styggt just nu. men men, det får man ta. skönt va dte ju :)

jag övningskörde hem sen å det gick bra. sen färgade jag håret, så sjukt skönt, nu behöver jag inte längre lida av en tre cm utväxt.

igår lurade vi semb att jag va med barn. det va kul. jag stog å tryckte ut magen i typ 1 timme å han trodde på det. kul kul. jag å 3s va på eastern igår oxo. sen drog jag å anna hem till olle å drack å sen hamnade jag soms agt hos niklas i hans källare.

ikväll laddar vi iaf för fest. är där nu faktiskt. vi är hos anna. det är najs här. vi dricker å bara chillar. grillar å försöker få till en tårta, malin fyller ju 18 idag. även isabelle. men det är för malin det är kalas. isabelle är ju i åre men grattis till båda två :) det är exakt en vecka kvar tills jag blir vuxen. känns rätt skumt faktiskt. speciellt med uppkörningen å så.
näe nu ska vi kalasa :) todiloo

Kommentarer


Kommentera inlägget här: