Emelie

Love the life you live - live the life you love

eighteen

Kategori:

ja nu är jag vuxen. jag fyller ju faktiskt år idag. fick sjukt många gratulationer inatt. :) tack alla underbara för det å förlåt att jag inte kunde svara i telefon. eller smsa eftersom jag inte har pengar på mobilen. men jag får sno nån mobil å ringa alla ikväll.

har iaf fått en fet bukett med rosor å en tee. så sjukt snygg. det är en bild på ett caramelmonster. :) åsså står det the animal that god forgot :) tack kära bror för det. pappa ligger lite sent ute å är å besiktar hojen å ska kirra nå present åt mig. åh jag är så nöjd att jag äntligen ffår köpa min egen snus :) köpte två dosor åt lillebror inatt.

ska ner å köpa min egen sen :) aja. ikväll blir det robin å sen vip som jag är så ska jag å burre på oleary's men först blir det film med bror å sen stan med bananna å sen middag hos el madre.

kommer upp en sjukt skön bildserie på mig å bananna inom kort. peace :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: