Emelie

Love the life you live - live the life you love

bara för att

Kategori:

- kama..kamasutra..
-men pappa va fasiken är det här? varför är hon naken tanten?
- jaa, duu, hon fick feber och var tvungen att ta av sig alla kläder
- har hon fastnat?
- du pappa om den där boken...
- man, ehm man pratar inte med mat i mun

å så underbart roligt att jag nästan kissar på mig varje gång jag ser det :)

bananna är på g hit med lite ben and jerrys cookie dough :) så jag är vad vi kan kalla nöjdmlisan.com. as always då :) jag hoppas hon kommer snart så vi hinner upp till robin med cash innan lost. annars va jag inte riktigt lika nöjd längre. åå nu pratade jag nyss med lilla fröken fräken å hon har inte åkt än. ack ja ack ja hur ska detta gå?
näe det va allt jag va tvungen att säga. bara för att det va på ttvn å jag skrattar ihjäl :) peace suckers.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: