Emelie

Love the life you live - live the life you love

5 days

Kategori:

idag har jag vart på skolan. klarade inte nationella i matte. missade med ett poäng men det är rätt lätt fixat som jag har förstått det. tror inte att karin skulle ge mig ig i matte ändå :)

fick iaf veta att jag hade fått alla kurser i trean som jag ville, alltså korgvalen engelska c å geografi b. åsså individuella rättskunskap å småföretagande b. så jag är rätt nöjd iaf. har vart en bra dag. fick veta att jag klarade nationalekonomin oxo :) sjukt nöjd. efter skolan åkte jg raka vägen hem till banannas crib för lite häng. jag blev intervjuad för att kanske bli lärjeunge hos ostjakten.blogg.se. vi får se hur det går. fick oxo veta att sofie kanske ska blotta sig när jag fyller år eftersom hon inte har råd att köpa nåt åt mig :P så jag sa. men tusan sofie jag kan väl få en lapdance för tusan :P ojoj. sen drog jag anna å 3s till korpen för ledarmöte. fast det va tydligen inte nåt idag utan dt va nästa vecka. men vi satt iaf i bilen å flummade i nån timme sen drog vi till frösön av alla ställen för snusinköp.

sen blev det hemkörning. å nu ligger jag här med en snus under läppen å njuter av sunes sommar. ska greja en redovisning på franska tills imorrn nu. usch å blä säger jag bara om det. men men. måste man så måste man.

om fem dagar fyller jag år å då bilr det så feet fest. ska bli så sjukt kul :) träffa robin å grabbarna å allt:) jag är pepp iaf. nu ska jag greja franskan. peace

Kommentarer


Kommentera inlägget här: