Emelie

Love the life you live - live the life you love

wont you help to sing

Kategori:

dagen började med att jag hade körlektion och jag måste säga att jag bara älskar min nya körskolelärare, monica. hon är underbar. världens snällaste. vi stannade vid några tillfällen och hon sa " ja nu kanske du undrar varför vi stannade, och det va bara för att jag ska ge dig lite beröm" :) nöjd emelie alltså.

anyway, sen begav jag mig till skolan. kollade på nån miljöfilm å sen diskuterade sen träffade jag mamma å vi gick på stan lite sen kom bror ner å vi gick alla på tehuset och åt lunch. det va jättegott :) sen köpte vi godis å hyrde film.

ikväll är vi bjuden på påskmiddag hos momma å moffa. så det är väl det som står på dagens schema. sen blir det väl att kolla på nån film som vi hyrde, fast det beror ju på hur sent det blir men det är iaf sagt att anna ska komma å skjussa hem oss. så vem vet jag kanske hakar på henne vart hon nu ska om det så passar :P

imorrn blir det nog fest tror jag. hedda å kilten har ju blivit vuxna å fyllt 20.

har förövrigt sålt mina lostboxar på tradera. känns bra att få in lite extra pengar :) speciellt eftersom jag la upp dom där igårkväll så känns det lite extra bra. dock hade jag hoppats på att det skulle bli lite budgivning och inte att nån tog den på reservationspriset på en gång. nåt att tänk på ills nästa gång alltså. att ha högre reservationspris. aja nog om det. nu ska jag å bror kolla på film. glad påsk.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: