Emelie

Love the life you live - live the life you love

wednesday

Kategori:

ja nu är det dags för mig att bryta mitt lilla uppehåll. har inte gjort armband på flera veckor vad jag vet. det är nästan skadal. vet inte varför det har blivit så men ja. idag bryts det iaf, för jag ska nämligen göra lite nu om en stund. så välkommen tillbaka i mitt liv kära wednesday.

förövrigt så ligger jag gött här i sängen å käkar godis :) yummie. har vart på skolan idag som vanligt, den mest onödiga dag i mitt liv typ. men men. sen drog vi på pause å drack en underbar hallon-smoothie. jag bananna å burre alltså. sjukt nice.

anyway, ikväll blir det lugna gatan för min del. ska bli skönt att bara ta det lugnt. är så trött nuförtiden så. kanske kolla klart på freddy got fingered som jag å bror började kolla på igår.

det va väl allt för idag. peace

Kommentarer


Kommentera inlägget här: