Emelie

Love the life you live - live the life you love

timmyboy

Kategori:

grattis tim! :) nu har den lilla tysken blivit stor, nämligen 18 år. så grattis tim :)

anyway, nu är det inte långt borta. det är alldeles bakom krönet. ja jag pratar såklart om dagen då jag blir klar med körkortsteorin och får boka uppskrivningen. jo jag skulle lägga mina pengar på nästa vecka faktiskt :) känns sjukt skönt :) blev nämligen klar med fas f idag :)

annars idag har jag vart på slappaste skoldagen på hela veckan. jo fredagar som bara består av individuella idrotter och må bra. sjukt chili. slutar vid halv 12 oxo å det är ju inte helt fel. sen drog jag på körskolan gjorde klart fas f på drygt en halvtimme sen drog jag å bror en vända på stan sen blev det körskolan en sväng till. å nu är jag här. hemma. orkade inte dra till mamma idag så jag drar nog dit imorrn istället.

ska iaf hänga med bror ikväll. kolla på nån skön film å så :) aja det va väl allt för idag. peace

Kommentarer

  • timtysk säger:

    haha taaack =D=D

    2008-03-18 | 14:28:19

Kommentera inlägget här: