Emelie

Love the life you live - live the life you love

tainted love

Kategori:

sitter här vi datan hos mamma. idag har jag å lillbror vart på stan. hittade väl en hel del men pengalös som jag är så blev det ju inget. bror inkasserade dock ett pas sjukt snygga jeans som jag gärna hade velat ha. orättvist. sen drog vi hem till mor å kollade på tillsammans å åt godis. mumma säger man om sånt.

ikväll blir det inget speciellt. bara ta det lugnt å kolla nån film :) känns ändå rätt skönt att bara inte göra nåt.

anyway, nu tänkte jag göra nåt teoriprov på internet. har bara repitionen kvar två godkända prov sen får jag göra slutprovet å sen boka uppskrivningen. chiiill kallas det för :)

eftersom jag måste nämna tim så gör jag väl dte nu. heaja dte va väl allt. todiloo.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: