Emelie

Love the life you live - live the life you love

say it right

Kategori:

idag har jag vart på körskolan större delen av dagen. gjorde klart fas b. sjukt skönt. så nu är det bara c och f kvar. :) å det ska väl gå fort. träffade iaf danne på körskolan. det va kul, va så sjukt länge sen jag träffade han. kul att ha nån att prata lite med där oxo. annars blird et nästan olidligt med bara teori i flera timmar.

ikväll ska jag bara ta det lugnt. alla är ju typ borta eller så. men det ska bli skönt eftersom jag är så trött. ska sova i tid. kanske försöka fixa fas c? who knows? är iaf hos mamma.

anyway, imorrn blir det iaf häng med erica a.k.a sockersniffarn :) det ska bli trevligt. vad vi ska göra vet jag inte. men det blir alltid lika kul ändå. vi är så flumm så. haha.

åhh jag är så stolt att jag på två dagar har klarat fas a och b.  speciellt eftersom jag inte har hållt på med så mycket teori innan. så jag är så stolt över mig själv å jag tycker att ni ska följa mitt exempel att vara stolta. :)

anyway, nu ska jag nog gå och ta mig en liten tupplur. trots två red bull å en kopp kaffe under dagen så är jag fortfarande läskigt trött. så shuuuu.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: