Emelie

Love the life you live - live the life you love

råttan

Kategori:

igår hade jag min första körlektion, det gick väl både bra å dåligt. det gick bra tyckte jag men min körskolelärare råttan krävde perfektion på allt. men på måndag å tisdag har jag oxo lektioner å då ska det gå mycket bättre har jag bestämt. :) han va iaf typ 155 lång å 40 år å såg ut som en råtta. därav att jag gav han namnet råttan. :P

sen igår kväll va jag med erica :) vi kollade på juno, den va väl bra men inte alls så bra som jag trodde. men sen styrde vi upp det med lite björn gustafsson å blev på bättre humör. sålde även en mössa igår till therese. :) hoppas hon blev nöjd.

idag ska jag mest ta det lugnt. har städat mitt rum rejält så nu skiner det typ i varje hörn. det behövdes verkligen. sen nu om typ 10 minuter ska jag till mamma. å ikväll blir det bara lugnt för mig :) tänkte väl kolla på nån film å göra lite armband :)

näe nu ska jag bege mig till mamma. todiloo.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: