Emelie

Love the life you live - live the life you love

råttan, jag gör slut!

Kategori:

ja nu har jag "gjort slut" med råttan å bytt till en annan lärare. känns skönt. efter tre lektioner var jag redan helt galet less på han så. men nu är jag fri från han. hur som helst. har övningskört typ jämt sen jag skrev sist. flera gånger om dagen känns det som, men men. körkortet närmar sig. ska sätta mig med teorin imorrn.

anyway, i måndags va jag med anna, vi kollade på skärgårdsdoktorn å gjorde armband, sen övergav jag anna å drog till erica, vi drog dock till mig på en gång å sov. sen igår va jag med anna igen å då sov jag där. det är därför jag är uppe så tidigt. hon började ju jobba klockan 8 så.

ska hjälpa bror att renovera rummet idag. mer vet jag inte. får se hur det blir. ska iaf sova.

näe nu ska jag gå ner å hämta lite kaffe sen ska jag å bror sätta igång. todiloo.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: