Emelie

Love the life you live - live the life you love

into the wild

Kategori:

igår kväll kollade jag på en sjukt cool film, into the wild med emile hirsch. den va väl lite skum men ändå cool. handlade om en kille som drog ut i vildmarken å bara liftade genom hela usa för att ta sig till Alaska. det va faktiskt riktigt underhållande. att Emile Hirsch är en sjukt snygg grabb i sina bästa år är inget som gjorde filmen sämre direkt. nåväl. efter det somnade jag i tidig timme. sjukt skönt å somna i tid.

sen idag har jag vart på skolan bara. sitter fortfarande på skolan. har svenska. har skrivit klart en debatterande artikel om illegala aborter. rätt intressant tror jag nog att det blev.

imorrn har jag körlektion 07.30, vilket känns lite segt. men men, man försover sig inte så lätt om man vet att man har betalat 410 spänn för den där lektionen. ska förövrigt köra med min nya körskolalärare monica för första gången. hoppas och tror att hon är bättre än råttan. sen efter körlektionen är det miljödag som gäller, rätt segt men ändå ett bra avslut innan lovet. slutar efter lunch så jag kanske ska sätta mig på körskolan då och göra klart teorin. får se hur jag känner.

ikväll blir det bara lugnt för min del. ska sova i tid eftersom jag ska upp så tidigt imorrn. så det lär väl bara bli att kolla på nån film eller så. sen på fredag blir det efst eftersom både hedda och torbjörn har fyllt 20. grattis till dom.

näe nu ska jag göra klart min artikel. peace.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: