Emelie

Love the life you live - live the life you love

haha ehhm naah

Kategori:

ibland kan jag formulera mig otroligt snyggt. nämligen "haha ehhm naah"

åhh nu är det mindre än en timme kvar till kungamordet, denna ljuva serie. eller ljuva. den är ju hemsk men ändå.

anyway, funderar på att sälja lite saker på tradera nu så jag kan ha råd att leva igen. sagt å gjort nu ska det säljas lite skit. hoppas det går vägen så jag kan få in lite pengar att leva för. min totala budget ligger just nu på 23 kronor. så illa är det att jag måste grovsnåla med snus. i värsta fall sluta. å dte vill jag inte just nu för då kommer jag bara bli otrevlig å sur å gnällig å deprimerad å ja allt. bara en allmänt sur jevfel. å det vill jag inte va.

näe nu ska jag fixa på tradera:) todilooo

image80

unna vårat företag med att köpa ett snyggt armband.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: