Emelie

Love the life you live - live the life you love

fas a

Kategori:

yes nu har jag gjort klart fas a. satt på körskolan typ en timme å ja det gick ju som smort.

annars idag har jag hjälpt bror med rummet. det är typ klart nu. bara lite kvar.
ikväll ska jag nog va med erica. det lär ju bli chill som vanligt :) hon är typ sjuk å jag förmodligen på gång så.

förövrigt är jag typ totalpank nu. redan. undra hur jag ska klara den här månaden. 118 100 eller aditro ge mig ett jobb! ska nog höra med min chef på svenskan om jag kan jobba där i sommar igen iaf. skulle va sjukt chill med lite kosing. apsopå sommar har jag bara en sak att säga. mm gotland :)

näe nu ska jag göra fas b. todiloo

Kommentarer

  • ERICA säger:

    mm.. gotland..

    2008-03-06 | 17:15:05
  • ERICA (igen) säger:

    och vadå jobba i sommar?! vafan, vi hade en pakt

    2008-03-06 | 17:16:16
  • emelie säger:

    haha ja men jag måste ju jobba. annars kommer jag ju leva så här fattigt resten av livet. men jag kommer inte få nåt jobb ändå så du kan va lugn sockersniffarn. ;)

    2008-03-06 | 22:29:17
    Bloggadress: http://brandenish.blogg.se
  • SVIKEN säger:

    det kommer du visst. svikare

    2008-03-07 | 17:55:22
  • emelie säger:

    w000t?

    2008-03-08 | 19:23:48
    Bloggadress: http://brandenish.blogg.se

Kommentera inlägget här: