Emelie

Love the life you live - live the life you love

en magsjuk påsk

Kategori:

ja vi börjar med i torsdags då jag va hos momma å moffa på påskmiddag, sen kom anna å hämtade oss å jag å anna åkte hem till henne. jag slaggade där, vi kollade på gamla wallander å så. sen på fredag morgon. jag vaknade och hade galet ont i huvudet tog en ipren å inte va väl det nåt märkvärdigt. men sen inte så lång efter började jag må riktigt illa. jag tänkte att det bara va eftersom vi hade käkat chirre till frukost men näe. en halvtimme senare låg jag på toan å mådde pest. spydde x antal gånger sen tvingade jag pappa att komma å hämta mig. han skjussade mig hem till mamma. jag gick å la mig å sov i några timmar. sen fick jag i mig lite mat. mådde illa igen å somnade.

sen igår gjorde jag ingenting. läste å kollade på film å va allmänt lat. somnade helt galet tidigt. typ halv 9. sjukt. men men. idag vet jag inte vad det blir. förmodligen plugga lite. dock så är det ju ruskigt fint väder men ja. måste man plugga så måste man. bättre att jag gör det nu när det i princip inte går att göra nåt annat. ska ju fixa teorin i veckan å så.

aja det va väl allt jag hade att säga. peace

Kommentarer

  • Regina säger:

    Såg att du kommenterat någons blogg med att du var en snowboard brud. ;D Tufft (:

    2008-03-24 | 10:34:22
    Bloggadress: http://rrregina.blogg.se

Kommentera inlägget här: