Emelie

Love the life you live - live the life you love

dålig humor är bäst

Kategori:

sitter här å gör ingenting. orkade inte dra ner på körskolan idag så jag gör det imorrn istället. ska bara va lat idag istället. är så trött. ikväll ska jag hänga med anna.

satt å kollade på lite bloggar igår. åhh gud så less jag blir på alla modebloggar. varför lägger folk upp bilder på dagens outfit var eviga dag. speciellt när dom har likadana kläder som exakt lla andra. sure om det är nån cool person men det är det ju oftast inte. visst det är kul med annas modedissar men dte är en annan sak. men alla andra.

anyway, nyss kollat på cashmere mafia, mitt nya beroende. sjukt bra serie juh. i början va det väl inget vidare men nu är det bara mumma :) jag blir så glad.

igår vid matbordet diskuterades det min humör. att jag har dålig humor. visst det kan jag hålla med om. men det är ju faktiskt så att dålig humor är den bästa. och jag vet att jag har rätt. dessutom är det bra att ha dålig humor tycker jag. för iaf fö rmin del så skrattar jag åt mer saker än dom flesta. and i like it :) dessutom så verkar det som att anna å erica också har dålig humor ;)

näe nu ska jag plugga lite tror jag. over and out.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: