Emelie

Love the life you live - live the life you love

dagen då jag förlorade min pause-oskuld

Kategori:

idag har jag vart på skolan as usual. sen drog jag å anna på pause en sväng. där jag aldrig hade fikat förut. vilket är en skam men idag kände jag mig redo. det kändes liksom rätt. så jag å anna gick dit. det va sjuk najs. :)

sen efter dte skulle anna iväg å jobba så då drog jag på körskolan. eftersom jag är grovt pank hade jag ingen snus å var väldigt skeptisk till att gå dit men anna min ängel gjorde min vecka genom att GE mig en dosa snus. tack anna du är värd mer än guld :)

anyway så gick jag till körskolan. satt där i typ en timme sen blev jag överlycklig eftersom jag äntligen gjorde klart fas c :) eller äntligen. jag började med teorin förra veckan men nöjd som fan blev jag ändå :) så ja allt som allt har jag haft en grymmt bra dag :) det mesta var nog annas förtjänst om jag ska va ärlig och dränka min kära vän i komplimanger. men som sagt hon är ju mer värd än guld så :)

nu ska jag hoppa in i duschen en sväng sen ska jag väl bara chilla. skriva klart ett engelska-arbete.

over and out.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: