Emelie

Love the life you live - live the life you love

barnkanalen hjärta emelie

Kategori:

idag har jag börjat med att kolla på barnkanalen. jag gillar. alltid nån bra klassiker sådär vid 11-snåret. anyway, först va det grodan boll och kallestropp sen var det richard scarrys äventyrsvärld , så ja det va en underbar start på dagen för min del. och alla andra som satt som klistrade framför barnkanalen, bland annat min pappa.

anyway, sen drog jag å erica ner på stan. där vi tänkte ta en fika. men näe det va stängt överallt så vi slutade på donken å käkade happy meal. det flummades väl en hel del och vi fick ju en varsin extrem rolig leksak också.

anyway, sen drog vi hem käkade, sen blev det täckbyxor och dunjackor på för vi skulle gå till kvantum. där köpte vi glass. nämligen cornetto citron, åh det va så otroligt gott. visst det va 5 minus ute om inte mer men det va ändå gott som tusan. hoppas den finns kvar till sommarn när det är lite mer glassvänlig tid.

efter kvantum drog vi hem till mig och kollade på lite tv. sen kollade vi på becoming jane eftersom erica inte hade sett den, vilket jag tyckte va skam och tog tag i saken. sen gick hon hem och här sitter jag nu.

anyway, funderar på att krypa till kojs eftersom det inte blev allt för mycket sömn för min del inatt. gick och la mig vid 11 och kollade på film, vilket betyder att jag borde ha legat helt avdäckad 23.05. men så va inte fallet igår nej. jag kollade först på en film. sen va klockan två. fortfarande inte trött så jag satte på en film till kollade i typ en halvtimme innan jag äntligen somnade. sen vaknade jag vid halv 9 imorse av ljudet av grodan boll och ljuset från solen som måste tränga sig igenom mina persienner. hoppas på en lite mer sömnrik natt inatt.

nog om mina sleeping-habbits. imorrn ska jag förmodligen spendera dagen på körskolan och göra klart teorin. får se om jag orkar och vill. sen ska jag förmodligen hänga med anna och ögna lite kvalititetstid åt wednesday.

näe nu ska jag borsta mina gaddar, krypa ner under täcket och kolla på nån film. peace.

image83 

Kommentarer

  • Regina säger:

    Hehe det är sant ;) Jo det kan man nog säga att jag är ;)

    2008-03-25 | 06:41:13
    Bloggadress: http://rrregina.blogg.se

Kommentera inlägget här: