Emelie

Love the life you live - live the life you love

weii det va ju kul

Kategori:

eller inte. har vart på "jobbet" idag. det sög ju rätt hårt. jag va less efter fem minuter. jag trodde vi skulle jobba med våra företag. inte leka. näe jag är grymmt besviken. känns rätt onödigt å gå imorrn eftersom jag vet att vi bara ska leka imorrn med. blaha blaha. visst kul att leka men inte dom tråkiga lekar som serverades där. huvva. jag är nu lite småbitter.

anywaay, vi slutade vid två. jag å erica drog ner på news för att vänta på anna för ett litet wednesday-möte. så vi satt där i solen/blåsten å chillade. sen när vi hade kommit fram till typ inget skulle erica hem å jag å anna drog så småningom ner till badhusparken, chill tänkte vi men det va jättekallt. inte hela tiden men 90% av våra två timmar där.

sen drog vi hem. jag ringde till telia. blev lite bitter att ingen jag hade snackat med tidigare kunde säga en sån enkel sak som att abonnemanget inte startar förrns första juli. goosh, det kan ju inte va så svårt eftersom han jag snackade med idag såg det på en gång. me jag ska inte klaga. jag vet hur det är att sitta på teknisk support så. sen blev det käk å nu ligger jag här å kollar på tv å chillar. är sjukt trött.

kanske ska dra till anna sen å kika film men det känns lite drygt eftersom det blir vid typ 10 isf å jag börjar 9 imorrn. så jag tror att jag bara drar nån film själv istället. näe nu ska jag kolla film. peace suckers.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: