Emelie

Love the life you live - live the life you love

wednesday.webblogg.se

Kategori:

nu har vi startat en blogg för wednesday, medans vi väntar på att den riktigta hemsidan ska bli klar. så gå gärna in och ta ett litet kik å beställ mer än gärna :)

igår kollade jag å anna på film. sjukt mysigt :) nu kollar jag å bror på inside man eftersom jag somnade direkt när jon drog på den igår. å dn verkar galet bra.

ikväll tänkte jag anna å 3s hitta på nåt. lär ju bli film eftersom det är typ storm ute. innan det ska jag bara chilla. fick nyss ett "anfall" så jag måste nog ta det lite lugnt. vad jag menar med anfall är när jag får hjärtklappning, blackout å svimfärdighet so jag har fått några gånger det senaste året. undrar om det är att jag är stressad eller nåt. hmm. värt att fundera på. eftersom inte änns sjukhuset visste vad det va för nåt. dom hade bara sina aningar om stress men dom visste inte säkert eftersom det tydligen va rätt ovanligt. speciellt eftersom jag har sådär i typ 30-40 minuter varje gång. huvva. men nu är dte bra igen. ligger ju ner å så.

ska fixa bilder till wednesday oxo när kamerabatterierna är klara.

näe nu sk ajag koncentrera mig på filmen. sjuukt spännande. peace suckers

Kommentarer


Kommentera inlägget här: