Emelie

Love the life you live - live the life you love

to cool for school

Kategori:

nu är det sommarlov. känns väl inget speciellt egentligen. inte fattat än eftersom det är så pissigt väder. men ikväll när vi drar feeeeetaste festen nånsin så kommer det nog kännas lite smålyckligt :) när alkoholen börjar ta å jag å anna är fnissiga i våra rosa jeans :) då kommer det kännas. ett litet lyckorus sådär :) det va rätt drygt på skolan. men jaja jag fick iaf leka lite med lilla my. hon är så söt. å så liten. jag vill oxo ha en sån söt unge en vacker dag. :)

nu tänkte jag snart hoppa in i duschen å sen ska anna förhoppningsvis komma hit nån gång i framtiden. om drygt en halvtimme säger hon men vi får se. hon är ju lite seg av sig så :) men jaja. sen ska vi hänga å va cool. to cool for school som vi faktiskt är just nu :)

näe nu sk ajag skynda mig så jag är färdigduschad när bananna kommer hit :) peace suckers

Kommentarer


Kommentera inlägget här: