Emelie

Love the life you live - live the life you love

suckers are hidin'

Kategori:

idag har jag å erica fixat med bloggen. lagt upp bilder på wednesday.webblogg.se jag tycker att alla ska gå in å ta sig ett kik å GÄRNA beställa :) det är väl typ allt jag har gjort.

anyway, har legat ifeber sen i onsdags. det kom pang bom vill jag lova. kände mig inte änns lite krasslig när jag gick å la mig i tisdags kväll. skumish. men men. i tisdags kollade jag anna å 3s + småpojkarna ( ja dom va 12) på film. först på inside man sen på en asläskig film som hette them. att den va verklighetsbaserad gjorde ingenting bättre. huvva. efter det gick vi över från kidzens crib till anna. småpojkarna va nämligen annas grannar. jag 3s anna å en av småpokarna spelade ett askul kortspel. det är det nya neger och president. belive me. såååå kul. sen drog jag hem. försökte sova, det gick sådär men sen somnade jag å morgonen efter vaknade jag med cirka 40 graders feber. inte så kul men jaja. nu mår jag typ bra så.

hade körlektion igår. gick sjuuukt dåligt, dels för att jag inte hade kört bil på typ en månadg å dels för att jag hade feber å dels för att hon va otrevlig från första metern jag körde. jag önskar att jag kunde ha monica fortfarande. för nu ska vi tydligen gå igenom allt från början?! hon kan väl gå in å kolla å se att jag är godkänd på det jag tydligen ska göra igen nu. baaajs jag vill inte att det ska bli dyrt. så nu är jag less. jag kommer aldrig å då menar jag aldrig, få mitt körkort. hade jag haft monica hade vi säkert bokt uppkörningen igår. blääääääääää!!!!!!!!!!! jag är bitter nu.

näe nu ska jag duscha sen ska jag dra mig till mor för mat. peace suckers

Kommentarer

  • bananna säger:

    den där bilden är fan för snygg för att vara sann! <

    2008-06-28 | 05:06:55
    Bloggadress: http://bananna.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: